Comunicat de les Guilleries

⚠️COMUNICAT DE LES GUILLERIES (56)⚠️

Quan encara cueja una nova infame manipulació de la realitat procedent dels hereus sociològics del franquisme, consistent en afirmar falsament que un independentista, per motius ideològics, havia trencat el nas a una dona que arrencava llaços grocs, hem assistit a un altre atac contra el nostre Cos, ara provinent de la Fiscalia.

El Ministeri Fiscal requereix els números professionals dels companys que havien identificat a un grup organitzat d’encaputxats que actuaven de matinada provistos d’armes blanques i estris perillosos.

La institució estatal que no va obrir cap investigació quan un funcionari uniformitat del CNP va escopir al costat de dos diputats catalans independentistes mentre els deia “hijos de puta” o quan un comandament del mateix cos espanyol al crit de “Viva Franco” fracturava el nas al periodista Jordi Borràs.

El mateix organisme que tampoc va incoar diligències quan les FCSE van lesionar a 1.066 persones que no feien cap acte il·lícit. I ara demanen la identificació d’uns mossos que han actuat amb total professionalitat i escrupolós respecte a la legalitat.

Aprofitant aquesta nova agressió al CME, el president del PP català, immers en el seu deliri catalanofòbic i en frenètica competició amb C’s per obtenir el certificat de puresa d’extrema dreta, ha arribat a demanar al govern d’Espanya que assumeixi les competències dels Mossos, quan aquestes estan reconegudes per una llei espanyola de rang constitucional.

Donem tot el nostre suport als companys víctimes d’aquesta nova cacera i ens posem a la seva disposició, a la vegada que animem a tot el col·lectiu a no deixar-se atemorir i a seguir actuant amb professionalitat i servei a la ciutadania catalana.

ELS MOSSOS D’ESQUADRA DEFENSAREM LES INSTITUCIONS CATALANES I VETLLAREM PER GARANTIR ELS DRETS I LES LLIBERTATS DELS NOSTRES CONCIUTADANS. TAMBÉ EXIGIM LA LLIBERTAT DELS PRESOS POLÍTICS I EL RETORN A CASA DELS EXILIATS.

Les Guilleries, 30 d’agost de 2018

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: