Pandèmia, vida, activitats, retrobada d’amics. Doncs sí, hi som i volem continuar caminant per aquest vall de llàgrimes que suposa la vida però que també suposa retrobadeses amb parents i amics amb els quals podem començar a reunir-nos, xerrar, discutir al voltant d’una taula sobre aquesta vida incongruent que ens ha tocat viure i estem intentant trempejar tan be com sabem.
Hem aprés a evitar fins ara allò que era prescindible però ja, de tant en tant, ens permetem trobar-nos amb els amics i parents que estimem, aquells que fins ara n’hem estat distanciats, no cal dir que amb totes les previsiones d’higiene i distància, evitant el prescindible, que és molt.
Costa, al menys a mi, seguir les noticies que m’ interessen. Cal empassar se moltes banalitats per trobar allò que volem, que ens agradaria tenir proper: amics i parents -que de moment hem d’evitar de forma massiva- i hem de trobar-nos amb mesures molt estrictes.
Avui amb amigues de vida, perquè els amics s’han quedat pel cami, alguns sense haver-los pogut acomiadar durant la pandèmia-, comentàvem la nostra vida- història, que recordarem sempre amb l’abans i el després de la pandèmia, de manera especial nosaltres, els que som més grans. Gràcies, Mercé, Josefina i Merxe, fa tants anys que ens sabem i estimem, que costa comptar-los: fills petits, piscines, curses, tennis, clubs, dinars i sopars, viatges. Pèrdues de familiars i amics molt propers però sempre, ens hem sentitt properes. Avui ho hem comentat mentre dinàvem a La Masia, el restaurant de l’Ametlla que sempre ens ha acollit, del qual hem conegut tres generacions de la familia Roca. Ens hi trobem com a casa. Tornarem!
I avui a la Cuina de resistència, patates, pomes, pebrots escalivats

INGREDIENTS Patates, pomes, pebrots, sal, oli, pebre. Ingredients que es poden ampliar però aquests sempre tenim a l’abast per acompanyar no importa sigui carn, sigui peix.
Nets sota l’aixeta, assecarem els ingredients i els untarem amb oli. Els introduïrem a forn calent uns 40 minuts i, deixarem refredar. Els pelarem i amanirem amb oli-sal-pebre. Son exquisits per acompanyar no importa sigui peix sigui carn. feu-me cas
Debe estar conectado para enviar un comentario.