Carta abans de la matinada. Josep Mª Boixareu

Amigues, amics

Quin ridícul la «justícia» espanyola! Un més de tants. El jutge Llarena deu tenir diarrea mental; no para d’espifiar-la i amb ell tots els pòtols que li fan el caldo gros com ara: Pedro Sánchez, el PSOE, PSC, PP, Cs i tants desgraciats que, com a tots els porcs, els arribarà el seu Sant Antoni, ara l’escorxador.
Tota aquesta colla no podia suportar que el President a l’exili anés a l’Alguer a participar en una celebració catalanista i, a cegues, van pensar que era l’oportunitat d’enxampar el president Carles Puigdemont. El jutge de Sásser ha caigut en la trampa que li ha posat l’Estat espanyol que, fins i tot, va enviar a l’aeroport de L’Alguer dos policies secrets per a indicar a la policia italiana a qui havien de detenir. Ara aquell pobre jutge ha hagut de baixar veles i decretar la seva llibertat incondicional amb el sol tràmit de fer-lo anar a declarar el 4 d’octubre. Arreu d’Europa corren titulars com «l’Espanya de les mentides» i pitjors. Llarena i els seus pòtols han esbombat internacionalment la causa catalana cap a la independència. Aquesta és la realitat. 
Un pas més perquè el Tribunal de Drets Humans d’Estrasburg tigui arguments addicionals perquè al seu dia desqualifiqui els tribunals espanyols. Potser, tant de bo, ja no hi haurà els mateixos, però la condemna abastarà totes les institucions de L’Estat espanyol. Avui que semblava  aparèixer com un dia trist, els pòtols ens han regalat un dia gloriós. Ara bé, a les vuit del vespre tothom a celebrar-ho davant dels ajuntaments de tot Catalunya.
El procés no s’ha acabat, però cada vegada tenim més trumfos a la mà. 
Vostre,
Josep M. Boixareu Vilaplana

Deja una respuesta

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

A %d blogueros les gusta esto: